تفاوت تبلیغات سنتی و آنلاین برای وکلا چیست ؟

تفاوت تبلیغات سنتی و آنلاین برای وکلا چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ وکلا و مؤسسات حقوقی امروزه به یک باید تبدیل شده است. گاهی اوقات مؤسسات حقوقی و وکلا به این موضوع بسنده می‌کنند، که تنها مهارتشان برای جذب مشتری کافیست این موضوع گاهی اوقات ممکن است درست باشد؛ اما در مواردی نیز برای داشتن کسب و کاری پر رونق باید به روش بازاریابی آنلاین نیز روی بیاورید. بازاریابی آنلاین و حرفه‌ای به مؤسسات حقوقی کمک می‌کند تا کسب‌وکاری موفق و مشتریان جدید زیادی داشته باشند. این کار به آنان کمک می‌کند در موتورهای جستجو نیز رتبه بالاتری نسبت به بقیه داشته باشند و بتوانند با مشتریان بالقوه زیادی ارتباط برقرار کنند. همین دلایل باعث شده که که دیجیتال مارکتینگ برای توسعه کسب و کار به یک نیاز مبرم تبدیل شود. در ادامه این مقاله به چگونگی حضور وکلا در فضای آنلاین و جذب هرچه بیشتر مشتری اشاره خواهیم کرد.

 

تفاوت تبلیغات سنتی و آنلاین برای وکیل ها

در بازاریابی سنتی تنها افزایش رضایت مشتری ملاک نیست بلکه باید به فروش و سود هرچه بیشتر دست یافت؛ اما برعکس آن در بازاریابی مدرن هدف اصلی حفظ هرچه بیشتر رضایت مشتری است. به این نکته توجه داشته باشید که این یک قانون ثابت است و به هیچ عنوان تغییری در آن به وجود نخواهد آمد؛ اما باید به این نکته توجه داشته باشیم که امروزه بازاریابی مدرن از سنتی بهتر است اما بازاریابی سنتی نیز در دسته روش های جدانشدنی در تبلیغات است به عبارتی هردو کامل کننده یکدیگر بوده و ما نمی‌توانیم یکی از آن‌ها را نادیده بگیریم.

وکلای حرفه‌ای از کدام روش‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند؟

زمانی که محتوایی را از طریق وب سایت مرتبط کسب‌و‌‌کار خودتان منتشر می‌کنید، افراد زیادی از وجود شما آگاه می‌شوند و از خدماتتان استفاده می‌کنند، این همان بازاریابی محتوایی است. زمانی که مطلبی را به رایگان منتشر می‌کنید، به کسب و کارتان اجازه اعتماد سازی می‌دهید هرچه باشد شما نکات و اطلاعات کسب‌ و ‌کاری را که در آن فعالیت می‌کنید، به رایگان در اختیار مخاطبان می‌گذارید. پس چرا به شما اعتماد نکنند؟ در بازاریابی محتوایی، برند یا کسب و کار در تلاش است با به‌ اشتراک گذاری مطالب مرتبط با کسب و کار یا آگاهی‌بخش، به بازدیدکنندگان سایتتان کمک کند. نتیجه این کار می‌تواند در قالب تغییر رفتار مخاطبان و یا آن‌گونه که بازاریابان مایلند، به شکل تصمیم‌گیری برای استفاده از خدمات شما کمک کند.

برندسازی بر ای سایت مشاوره حقوقی

این نکته حائز اهمیت است که تخصص موسسه حقوقی شما با برند تجاری‌تان کاملاً فرق دارد. این موضوع با وظایف شما ارتباط زیادی دارد و استفاده از آن شما را از رقبا متمایز می‌کند. در ادامه دو مدل برند سازی را از دو گروه مختلف بررسی خواهیم کرد.

  • گروه YLaw: آن‌ها موضوعی جدی و مهم را انتخاب کرده و سعی می‌کنند با ترکیبی کلمات به‌صورت هوشمندانه با تصاویر، مفاهیم را به زبانی ساده توضیح دهند.
  • گروه Small Law: از وکلای مستقل تشکیل شده است آن‌ها با یکدیگر همکاری زیادی داشته و یک شعار دارند. شعار آن‌ها به این صورت است که بزرگ‌تر همیشه به معنای بهتر نیست و در این مورد یک شرکت کوچک سودمندتر است.

با توجه به این موارد همیشه سعی داشته باشید که از تصاویر، محتوا و طراحی سایت خود استفاده کنید تا آنچه را که شما را متمایز می‌کند بیان کرده و به مشتریان بالقوه خود نشان دهید که تفاوتتان عامل بسیار مفیدی در این زمینه است.

چرا وکلا باید سایت داشته باشند؟

چرا وکلا باید سایت داشته باشند؟

چرا وکلا باید سایت داشته باشند؟

اگر در مسائل حقوقی و وکالت برای افرادی سوال هایی به وجود بیاید حتماً لازم است از یک وکیل مشاوره بگیرند. باوجود این مشکل که ترافیک سنگینی در سطح شهر برقرار است و دسترسی به یک وکیل در این بازار شلوغ و ترافیک جاده­ای به‌صورت فیزیکی بسیار طاقت فرساست، وکلا همیشه ترجیح می‌دهند تا مشاوره هایشان را به‌صورت تلفتی ارائه دهند. اما این حقیقت وجود دارد که دریافت هزینه مشاوره یا دسترسی به مدارک موکل به‌صورت تلفنی، بسیار مشکل بوده و می‌توان گفت غیرممکن است. در این صورت راه حل چیست؟ در این مواقع بهترین شیوه، طراحی سایتی برای وکلا است. شما وکلای محترم به راحتی هرچه تمام‌تر می‌توانید با امکان مشاوره آنلاین وکالت در سایت خود با موکلین ارتباط مستقیم داشته باشید و ضمن بررسی مدارکشان این اطمینان را بدهید که مشاوره وکالت از سمت سایت قابل پیگیری است.

آیا سرمایه گذاری وکلا در اینترنت درست است؟

همان طور که در جریانید سایت شما زمانی بیشترین بازدهی را خواهد داشت که مخصوص موتورهای جستجو بهینه سازی شود. بهینه سازی و سئوی سایت وکالت امری کاملاً تخصصی است و حتماً باید کاملاً خصوصی و تخصصی انجام شود. اگر شما صاحب موسسه‌ای حقوقی هستید یا به وکالت مشغولید این نکته را در نظر داشته باشید که باید سئوی سایتتان در اولویت باشد. اگر شما صاحب یک سایت حقوقی باشید پیش از همه به جذب کاربر نیازمندید. تقریباً اکثر مخاطبانتان از طریق گوگل سایت شما را پیدا و در آن به دنبال وکیل مورد نظرشان می‌گردند. اگر در همین لحظه عبارتی مثل سرمایه گذاری وکلا در اینترنت را سرچ کنید میلیون‌ها صفحه برایتان باز خواهد شد که تنها سه‌مورد اول هستند که بیشترین درصد موفقیت را کسب می‌کنند.

درآمد آنلاین از مشاوره آنلاین حقوقی

راه‌های زیادی برای کسب درآمد به صورت آنلاین وجود دارد که مشاوران حقوقی نیز می‌توانند با استفاده از آن‌ها به کسب و کارشان رونق بخشند. امروزه روش‌های بسیاری برای کسب درآمد آنلاین وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به راه اندازی کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی اشاره کرد. به این نکته توجه داشته باشید که تامین امنیت این کسب وکار ها از ابتدای فعالیت اهمیت فراوانی دارد زیرا به دلیل جدید بودن این فضا، کلاه‌برداری و سو استفاده به‌راحتی صورت می‌گیرد. با به وجود آوردن امنیت وب سایت و انجام سئو برای سایت وکالتتان میتوانید از درآمد آنلاین و مشاوره آنلاین حقوقی سود زیادی به دست آورید.

کلام آخر

ترکیب این سه مورد: برند قوی، بهینه سازی موتورهای جستجو و محتوای تاثیر گذار و مفید برای اعتماد سازی به موسسه حقوقی لازم و ضروری است؛ بنابراین با استفاده دیجیتال مارکتینگ در موسسه‌های وکالت نه تنها برای سایتتان ترافیک زیادی به دست خواهید آورد بلکه می‌توانید موجه‌تر و قابل‌اعتماد تر ظاهر شده و مشتریان بیشتری به دست آورید. ما در این مقاله سعی داشتیم دیجیتال مارکتینگ و فواید آن برای موسسه‌های وکالت را بررسی کنیم و اطلاعات مفیدی در این باره را در اختیارتان بگذاریم، اگر در این مورد با سوالاتی رو به رو شدید با همکاران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *